Beste schaakvrienden,

We zijn ontzettend blij om te kunnen melden dat we tijdens de eerste ronde van onze interne schaakcompetitie een aantal nieuwe gezichten mochten verwelkomen! Voor de junioren hebben we maar liefst twee enthousiaste jonge talenten erbij: Victoriia en Veronika. Het is geweldig om te zien hoe de jeugd zich inzet voor het schaakspel, en we zijn ervan overtuigd dat ze beiden een waardevolle toevoeging zullen zijn aan onze jeugdcompetitie.

Ook bij de senioren hebben we ons ledenbestand uitgebreid. We zijn verheugd om Maaike te mogen verwelkomen in onze schaakfamilie. Wat deze ronde extra bijzonder maakt, is dat we voor het eerst sinds lange tijd ineens drie vrouwelijke leden in ons midden hebben. Zover ik weet is dat uniek voor onze club.

Partijen werden tot de laatste min uitgevochten!

We wensen Victoriia, Veronika en Maaike heel veel succes en vooral veel schaakplezier in de komende competities!