Beste Schakers,

Hierbij wil ik jullie uitnodigen voor de Algemene Ledenvergadering van de Schaakclub Heerenveen op maandag 9 september 2024 om 19:30 uur in buurtcentrum De As, Weegbree 72 in Heerenveen.

Bijgevoegd vinden jullie ook ons concept voor het Huishoudelijk Reglement en het Reglement voor de Interne Competitie. Deze stukken willen we tijdens de vergadering graag met jullie goedkeuren. Er staan geen nieuwe dingen in, ze zijn conform de manier waarop wij de vereniging runnen en de manier waarop wij de interne competitie laten verlopen. Na jullie goedkeuring kunnen we deze stukken, samen met onze Statuten, ook op de website publiceren.

Als je verhinderd bent, wil je mij dat dan laten weten door een reply op dit mailtje of via de telefoon.

Bij deze stukken vinden jullie ook de recentste ledenlijst.

Mochten de gegevens die van jou op de ledenlijst staan (niet meer) correct zijn, wil je dat aan mij doorgeven, zodat ik dat dan kan corrigeren?

Met vriendelijke groet,

Henk Westerink